Digital citylight
Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą reklamową z branży digital out of home. Stawiamy na reklamę cyfrową, która stwarza najwięcej możliwości. Tworzymy koncepcje, budujemy kampanie, rozwiązujemy problemy. Najważniejsza dla nas jest oryginalność i dotrzymanie danego słowa. Wierzymy, że sprzedaż zaczyna się zanim klienci zdążą pomyśleć o potrzebie. Rozumiemy, że Digital citylight stanowi podstawę outdoorowych działań marketingowych w dzisiejszym cyfrowym świecie.
Citylight – Wygląd
Nasz produkt przyciąga uwagę przechodniów, ponieważ jest bliźniaczo podobny do starszych modeli kultowego Iphona. Wyposażony jest w dwa ekrany o przekątnej 55 cala. Sercem urządzenia jest system operacyjny android. Stawiamy na dwustronne urządzenia, ponieważ Twój klient nigdy nie idzie tylko w jedną stronę.
Citylight – Wykorzystanie szyb hartowanych
W celu zwiększenia Waszego bezpieczeństwa do produkcji naszych urządzeń wykorzystywane jest szkło hartowane. Dzięki takiemu rozwiązaniu w przypadku rozbicia szyba rozpada się na kawałki o tępo zakończonych krawędziach. Urządzenie posiada wymagane atesty państwowych instytucji.
Problemy poprzedników
Każdy z nas niejednokrotnie widząc w oddali telebim miał problem z dostrzeżeniem prezentowanej treści. Powody były różne, słaba jakość obrazu, mała czcionka lub mocne słońce, które oślepiało nas gdy tylko podnosiliśmy wzrok.
Wszyscy widzieliśmy citylight lub billboard z wypalonym od słońca plakatem, oklejone słupy nieaktualną już od kilku lat reklamą czy szwankujące oświetlenie mające nadać mu czytelność po zmroku.
Zarówno jedna jak i druga forma reklamy czasy świetności ma zdecydowanie za sobą.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat billboardów.
Nowoczesne technologie – Nasza oferta
Reklama skłania się ku rozwiązaniom cyfrowym. Digital citylight to gwarancja najwyższej klasy ekranów w rozdzielczości Full HD. Żywy, ruchomy przekaz w Twoim najbliższym otoczeniu. W erze smartfonów tylko on może powalczyć o Twoją uwagę. Dzięki jasności na poziomie min. 2400 cd/m2 reklama jest widoczna nawet w pełnym słońcu. Na razie urządzenia tego typu są kroplą w morzu potrzeb ale w najbliższych latach staną się dostępne w całym kraju.
Reklama na Digital citylight – Lokalizacja urządzeń
Nikt nie ma wątpliwości, że w reklamie oprócz dobrego pomysłu najważniejsza jest lokalizacja nośnika. Dlatego staramy się aby nasze urządzenia stały:
- w centrach miast,
- przy centrach handlowych,
- w pobliżu stadionu,
- przy najbardziej ruchliwych przystankach,
- najbardziej uczęszczanych miejscach przez pieszych,
- w pobliżu dworca, żeby dotrzeć do wszystkich pasażerów komunikacji miejskiej.
Jesteśmy wszędzie tam, gdzie mogą być Wasi potencjalni klienci !
Cel – jak działa reklama ?
Reklama ma zadanie budować wizerunek, zwiększać świadomość marki a także tworzyć poczucie przynależności wśród klientów. Czynnikiem gwarantującym sukces jest umiejętne połączenie sloganów z wyświetlanym obrazem. Jeśli uda nam się stworzyć historię, obraz w głowie klienta jak wykorzystuje on nasz produkt, sukces mamy niemal zapewniony. Wzbudzenie potrzeby posiadania jest najważniejszą częścią działań reklamowych. Kliknij jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat reklamy.
Jakie zalety ma nowa technologia?
Według agencji badawczej Kantar największymi zaletami DOOH wybranymi przez ludzi są: ekologiczność urządzeń, krótki czas trwania spotu, ruchomy obraz oraz zawsze aktualny przekaz.